رقابت اصلی بین شرکت‌های فعال در این حوزه بر سر جذب مشتریان و حفظ‌شان است. مشتریان دلایل کافی را برای خرید آنلاین دارند؛ این صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی هستند که باید قدر مشتریان‌شان را بدانند.

‌‌‌   ‌     ‌‌

۳. هر کسب‌وکاری راه و رسم خود را پی می‌گیرد

در دورانی که آمازون در سطح بین‌المللی یکه‌تازی می‌کند، بازیگران تازه‌ی این میدان باید بر روی ویژگی‌های متمایز خود تمرکز کنند. چیزهایی مثل سرویس ارسال رایگان، ارایه‌ی خدمات مناسب پس از فروش یا گفتگوی آنلاین با مشتری می‌توانند ورق را به نفع یک فروشگاه اینترنتی برگرداند؛ مواردی از این دست، دقیقا همان‌هایی هستند که مردم برای داشتن‌شان ممکن است شما را انتخاب کنند.

3

‌‌‌      ‌‌‌

۴. مناسبت‌های ویژه، از همیشه جدی‌تر می‌شوند

فصل تعطیلات یا مناسبت‌هایی مثل روز مادر یا روز دانش‌آموز بهترین زمان‌هایی هستند که می‌توان تمام‌قد قدرت‌نمایی کرد! نکته‌ی مهم، زمان و چگونگی ورود به این بازی است. کسب‌وکارهای موفق حاضر در این حوزه، زودتر از رقبای تنبل‌شان وارد عمل می‌شوند و با فروش‌های ویژه‌شان، نبض بازار آنلاین را در دست می‌گیرند. به‌طور حتم از این به بعد، برنامه‌ریزی برای این موضوع، از یک بازی ساده به یک فرایند پیچیده تبدیل می‌شود.

‌‌

۵. ارتباط با مشتری به یک رسانه محدود نمی‌شود

رفته‌رفته شرکت‌های فعال در حوزه‌ی تجارت الکترونیک متوجه می‌شوند که نباید تعامل‌شان با مشتری را به فروشگاه اینترنتی خود محدود کنند. کسب‌وکارهای موفق در زمینه‌ی تجارت الکترونیکی، تنها به فروش فکر نمی‌کنند؛ بلکه سعی می‌کنند به طرق مختلف، سبک زندگی مخاطبان‌شان را بهبود ببخشند.

6

 

همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و حتی فروشگاه‌های فیزیکی فقط کارکرد تبلیغاتی و نمایشی ندارند. این‌ها فرصت‌هایی هستند که نباید به‌راحتی نادیده گرفت.

 

منظور ما از وفاداری این است که مشتری دیگر فقط به قیمت محصول موردنظرش نگاه نکند، بلکه به ارزش واقعی آن هم نیم‌نگاهی داشته باشد؛ این ارزش تا حد زیادی از تجربه‌ی خرید موفق کاربر و صدالبته به وفاداری‌اش برمی‌گردد.

‌‌‌  ‌‌‌

۶. وفادار نگه داشتن مشتری به یک هنر تبدیل می‌شود

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های هر فروشگاه آنلاینی، وفادار نگه داشتن مشتری است. فعالان حوزه‌ی تجارت الکترونیک، می‌بایست پیوسته به دنبال راه‌هایی باشند که بتوانند مشتریان‌شان را برای خود نگه دارند.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : مشتری ,تجارت ,موفق ,فروشگاه ,آنلاین ,اینترنتی ,داشتن مشتری ,حوزه‌ی تجارت ,کسب‌وکارهای موفق ,فروشگاه اینترنتی ,شرکت‌های فعال
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

چـوخـونــی مسافر آموزشگاه آرايشگري ـــــــــــــــــــ اشپزی دانلود آهنگ قدیمی Sharon دانلود آهنگ جدید چشمان تو چاپ پلاستیک نایلون نایلکس سلفون مشهد